قوانین و مقررات رزرو هتل

 

.1

جهت رزرو آنلاین هتل‌ در سایت پروازگشت با انجام عمل بین شما و هتلی که در آن اتاق رزرو کرده‌اید؛ قراردادی قانونی بسته می‌شود که در این قرارداد، پروازگشت تنها نقش واسطه را ایفا می‌کند. اپروازگشت در واقع اطلاعات رزرواسیون شما را برای هتل فرستاده و متقابلاً ایمیل تأيیدیه را از طرف هتل برای شما می‌فرستد.

 

.2

هرگونه سواستفاده از ابزارهای تسهیل سازی روند رزرو هتل بر روی پروازگشت ممنوع بوده و عواقب ناشی از استفاده‌ی نادرست از آن بر عهده‌ی کاربر خواهد بود. در صورت مشخص شدن تخلف، پیامدی همچون قطع دسترسی به اطلاعات متوجه‌ی فرد خاطی خواهد بود. گفتنی است که در این صورت جبران هر گونه ضرر مالی یا مسئولیت سوء استفاده‌ی افراد دیگر بر عهده‌ی کابر خاطی است و مطابق موازین قانونی با وی برخورد خواهد شد.

 

.3

اطلاعات مربوط به هتل‌های ایران که در پروازگشت قرار گرفته، به نحوی از خود هتل‌ها گرفته شده. این اطلاعات شامل قیمت‌های به ‌روز شده، امکانات، خالی بودن اتاق‌ها و... بوده و مسئولیت صحت آن، بر عهده‌ی هتل است. با وجود این که پروازگشت تلاش دارد این اطلاعات را به بهترین شکل ممکن ارائه و به روز رسانی کند، اما نمی‌تواند درستی و جامع بودنش را تأيید یا رد کند. چون هم امکان تغییر در اطلاعات هست و هم ممکن است از اول اطلاعات درستی به ما نرسیده باشد..

 

.4

قیمت‌های ارائه شده در پروازگشت، مبلغی است که کاربر باید به ازای کل مدت اقامت و برای یک اتاق بپردازد؛ مگر در قسمت‌هایی که اصولاً چیز دیگری قید شده. همچنین قیمت‌های پرداختی توسط کاربر در حال حاضر به ریال می‌باشند.

 

.5

برای انجام عمل رزرو کاربران امکان جست و جو، بررسی و ... را دارند اما در صورت نیاز می‌توانند از پشتیبانی و اطلاعات تکمیلی امور مشتریان پروازگشت نیز بهره‌مند شوند. این کار کمک می‌کند تا مسافر بنا به نیازش بهترین انتخاب را داشته باشد،ولی در هر صورت تأيید نهایی از کاربر گرفته خواهد شد .

 

.6

عمل رزرو فقط شامل رزرو هتل بوده و مواردی چون حمل و نقل، پارکینگ، اجاره‌ی خودرو و... را شامل نمی‌شود ؛ جز مواردی که به طور مشخص در قرارداد ذکر شده باشد.

 

 

.7

ممکن است در جریان پرداخت ارتباط شبکه‌ای قطع شود. این مشکل توسط بانک برطرف می‌شود. اگر از حساب شما مبلغی کسر شود این مبلغ توسط بانک به حسابتان برخواهد گشت و مسئولیتی در این زمینه متوجه پروازگشت نیست، هر چند اپروازگشت در این زمینه پی‌گیری مربوطه را خواهد داشت .

 

.8

تضمین پروازگشت در زمینه‌ی رزرو هتل‌ها تنها به روند عمل رزرو بر می‌گردد و هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت سرویس ارایه شده به مسافر نخواهد داشت .

 

.9

اطلاعات شخصی وارد شده توسط کاربران باید صحیح و دقیق و مطابق با نام مندرج در پاسپورت، تعداد مسافران، سن و...باشد. در صورت عدم انطباق یا نادرستی اطلاعات، مسئولیتی متوجه‌ی سایت پروازگشت نخواهد بود.

 

.10

اگر مسافران انتظارات ویژه‌ای از هتل داشتند پروازگشت می‌تواند موقع انجام رزرو، این انتظارات را به هتل انتقال دهد. اما پاسخ نهایی و برآورده کردن انتظارات فقط بر عهده‌ی هتل است نه پروازگشت .

 

.11

هزینه‌ی استفاده از امکاناتی که در قرارداد نیامده بر عهده‌ی مسافر است، و باید مستقیماً با هتل تسویه شوند. این امکانات ممکن است طیف متنوعی نظیر: اینترنت، استخر، جکوزی، سونا، نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های داخل محوطه‌ی هتل یا مینی‌بار اتاق را در بربگیرند .

 

.12

تأيید رزرو از سوی کاربران به معنای تأيید قوانین مقررات فسخ هم هست. در قسمت اطلاعات هتل، قسمت انجام رزرو . ای میل تأيید رزرو می‌توانید قوانین و مقررات مربوط به فسخ قرارداد را پیدا کنید. همچنین کابران ممکن است در صورت فسخ قرار داد مجبور به پرداخت غرامت شوند. بنابراین مطالعه‌ی دقیق بندهای قرار داد اکیداً توصیه می‌شود.

 

.13

اگر مسافر قرارداد را فسخ کند، بازپرداخت آن فقط از طریق شماره حساب یا کارت بانکی که خودش در سیستم وارد کرده میسر خواهد بود و هرچند سعی بر این است که روند بازپرداخت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود، اما بنا به شرایطی ممکن است یک هفته طول بکشد

 

 

.14

زمان ورود به هتل و خروج از هتل در قسمت رزرو هتل و ای‌میل تأيید رزرو، ذکر شده و مسافر باید مطابق با آن زمان‌بندی عمل کند. در صورت اشتباه و عدم رعایت زمان‌بندی، هیچ مسئولیتی بر عهده‌ی پروازگشت نبوده و کلیه‌ی عواقب احتمالی متوجه‌ی مسافر خواهد بود.

 

.15

در ایام پیک سال امکان کنسل کردن رزرو وجود ندارد.

 

.16

صورتحساب‌های صادر‌شده برای هتل‌های واقع در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صرفا برمبنای عایدی حاصل از خدمت و بعد از تاریخ خروج مهمان از هتل قابل ارائه است.

 

  • 20 توصیه کاربردی از لحظه ی رزرو هتل تا زمان خروج

 

  • .چک کردن محل دقیق هتل را فراموش نکنید.
  • نظرهای موجود در سایت ها، درباره ی هتل مورد نظر خود را مطالعه کنید.
  • رفت و آمد از فرودگاه به هتل را بررسی کنید.
  • از میزان دسترسی به اینترنت در کلیه نقاط هتل مطلع شوید.
  • در اتاقتان را همیشه قفل کنید و بدون چک کردن در را به روی کسی باز نکنید.
  • در بدو ورود به هتل نسبت به دریافت کارت ویزیت هتل اقدام نمائید.
  • استفاده از اقلام موجود در مینی بار اتاق (یخچال) دارای هزینه اضافی است، پس بهتر است از آنها استفاده نکنید.
  • استفاده از تلفن هتل برای مکالمات بین المللی بسیار گران است و توصیه نمی شود.
  • اشیاء با ارزش را در اتاق نگذارید و به کارکنان میز جلوی هتل تحویل دهید. حتما از آنها رسید دریافت کنید.
  • سعی کنید از وسایلی همچون کنترل و … ، بدلیل سطح بالای باکتری تا حد ممکن استفاده نکنید.
  • بررسی برای وجود ساس را فراموش نکنید.
  • تنها از آب های بسته بندی استفاده کنید.
  • پرداخت انعام (Tip ) به بعضی از افرادی که در طول مسافرت به شما سرویس می دهند.
  • معمولاً تبدیل ارز در هتل ها مقرون به صرفه نیست بنابراین توصیه می شود ارز مورد نیاز را خود از صرافی ها تامین نمائید.
  • از ایجاد سروصدا و بلند کردن صدای سیستم های صوتی خودداری کنید.
  • در طول اقامت در حفظ و نگهداری تجهیزات هتل کوشا باشید.
  • در محل خواب و استراحت، توصیه می گردد از دمپایی مخصوص هتل استفاده شود.
  • از انداختن هرگونه ضایعات در سرویس های بهداشتی خودداری نمایید.
  • در محیط اقامت، استفاده از پوشش مناسب، احترام به خود و مقررات هتل می باشد.
  • بهتر است از میهمانان خود، در مکان های مخصوص( لابی) هتل پذیرایی کنید.